שר הביטחון מבטיח: "לא מפסיקים את המשימה בעזה"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון מבטיח: "לא מפסיקים את המשימה בעזה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט סיים לפני זמן קצר הערכת מצב לנושאי העורף, שהתמקדה בהחזרת תושבי היישובים במרחק 4-7 ק״מ מרצועת עזה, בהם מתאפשרים התנאים הביטחוניים והאזרחיים, החל מתחילת חודש ינואר.

    בהערכת המצב השתתפו: מנכ״ל משרד הביטחון האלוף (במיל׳) אייל זמיר, סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם,מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, ראש אגף התכנון בצה״ל האלוף אייל הראל, האלוף (במיל׳) רוני נומה, ראש מנהלת תקומה תת-אלוף (במיל׳) משה אדרי וגורמי מקצוע נוספים במערכת הביטחון.

    שר הביטחון גלנט אמר בתום הערכת המצב:

    "בזכות העבודה שמערכת הביטחון עושה על כל נגזרותיה, התושבים שיחזרו לישובים יראו משהו חדש שהם לא הכירו. בהתחלה, תהיה פה תפיסת ביטחון כוללת, שתיתן מענה אחר״.

    ״בשביל שאנשים יחזרו לישובים הם צריכים ביטחון וחוסן – ללא החיבור של שני הדברים האלה דבר לא קורה. בשלב הראשון אנו מחזירים מספר ישובים בחלק הצפוני של עוטף עזה בטווח שהוא מעבר ל-4 קילומטר״.

    ״ברגע שצה"ל פועל בצפון העיר עזה, הוא משנה סדרי עולם ומאפשר את התהליך. בקרוב נעבוד גם במקומות אחרים, נשנה בהתאם, נחזיר את האנשים למקומות האחרים. כל זה עם מעטפת מלאה של צבא ההגנה לישראל ושל ממשלת ישראל״.

    ״אנחנו מחויבים להישאר בעזה ולבצע את כל המשימות שלנו בשביל להחזיר את הישובים, אנחנו לא מפסיקים את המשימה עד שאנחנו גומרים את כל הבעיה הזאת שנקראת חמאס. זה מאפשר את החזרת הישובים, נותן ביטחון לאזרחי ישראל ומקרין גם על זירות נוספות״.



    0 תגובות